INFO OM OPPUSSING AV KLUBBHUSET

Postet av Ellingsrud IL - Fotball den 27. Apr 2018

Som dere sikkert har sett blir klubbhuset vårt pusset opp i disse dager.

Dette betyr at klubbhuset dessverre er stengt for all bruk, inntil arbeidet er ferdig, dette vil ta ca 6 uker.

Dette gjelder ikke kjelleren.

Det som skal skje er en nesten totalrehabilitering av huset.

Vegger og tak blir malt.

Gulver blir skiftet.

Lamper og annet elektrisk blir skiftet.

Kjøkken blir skiftet.

Møterom blir større, da vi river tilstøtende rom.

Alle dører blir skiftet

Utvendige dører blir skiftet (Oppe og Nede)

Vi gleder oss til å få et nyoppusset klubbhus!

DUGNAD PÅ KLUBBHUSET

Postet av Ellingsrud IL - Fotball den 12. Apr 2018

Kommunen pusser opp Klubbhuset, jippi!

Alt vi trenger å gjøre er å tømme første etasje i Klubbhuset,

Container er bestilt og styret kaller herved inn til dugnad mandag 16.04 kl 18.00.

Årsmøte for 2017

Postet av Ellingsrud IL - Fotball den 26. Feb 2018

Fotballgruppa avholder årsmøte ONSDAG 14.mars kl. 19:00 I klubbhuset.

Vi oppfordrer alle medlemmer til å møte.

Ny refusjonsordning i idrettslaget

Postet av Ellingsrud IL - Fotball den 19. Sep 2017

På idrettslagets årsmøte ble det vedtatt ny ordning for refusjon av treningsutgifter. Der det tidligere var et minimumsbeløp som måtte opparbeides er det nå slik at refusjonen kun gjelder for barn og ungdom (ut det året man fyller 18), og refusjonen øker dersom man har flere barn i idrettslaget. Vi håper dette vil stimulere til at flere melder seg inn. Vedtaket lyder som følger:

"Ellingsrud IL skal være et idrettslag for alle. For å sikre at alle som ønsker det kan være medlem i
idrettslaget vil idrettslaget refundere deler av utgiftene der det er flere barn i samme familie som er
medlem i idrettslaget. Vi refunderer 50% for barn nummer to som er medlem i idrettslaget og 70%
for ytterligere barn som er medlem. Refusjonen gjelder kun for treningsavgifter og medlemskap,
ikke lisenser til forbund. Refusjon gis ved fremvisning av kvitteringer for betalte avgifter"

Ta gjerne kontakt med hovedstyret på hovedstyret@eilidrett.no dersom dere har spørsmål rundt refusjonsordningen.